top of page

Week overzicht

Zo het heeft even geduurd maar het is mij eindelijk gelukt!

Ik moest voor het vip welkoms pakketje een mooie kortingskaart maken.

Ik vond op internet een pakketje waarmee je mooie kaartjes kon maken.

Het heeft even wat tijd en moeite gekost om deze kaartjes binnen te krijgen maar het is gelukt.

Nu heb ik een mooi welkoms pakketje om naar al mijn Vip klanten te gaan sturen.

Ik vind hem zelf erg leuk geworden.

Ben ook druk bezig met nieuwe producten. Zoals de xl sleutelhanger die je hier ook op de foto ziet, maar dan met verschillende teksten en afbeeldingen. Erg leuk om cadeau te geven maar ook erg handig. Met deze xl sleutelhanger raak je nooit meer je sleutels kwijt :)

Nou ga maar weer gauw verder, ben een beetje achter op schema komen te liggen door dat kortingskaartje maken :). Gelukkig is dat maar 1 keer nu weet ik hoe het moet en waar ik het de volgende keer moet gaan bestellen!


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page