top of page

Heerlijk!😍

Wat is het toch fijn om weer lekker bezig te zijn in de winkel!. En de reacties zijn ook weer leuk om te horen😊. Doet je wel goed als mensen waarderen wat je gemaakt hebt.

Met de winkel indeling ben ik ook super blij! Het oogt lekker ruim en ben zooo blij met mijn werkplaats! Echt heerlijk om een appart plekje te hebben.

Werkt veel beter zo. En heb nu ook wat meer ruimte bij mijn toonbank.

Voor

En na

Voor

En na

Ben zo blij dat het zo snel toch weer door gaat. Het is net of ik nooit dicht geweest ben😂. 

Nu hopen dat het zo goed door blijft gaan, dan kan ik snel weer contact opnemen met het annie sloan bedrijf en het winkel aanbod uitgaanbreiden😍 er zijn zoveel mogelijkheden voor mij als ik deze samen werking binnen kan halen. De doneer actie doet niet veel. Had daar ook geen hoge verwachtingen van, maar goed moet ergens beginnen toch😉. Ga gewoon knetterhard mijn best doen. Waar een wil is, is een weg toch?😊

Ben jij al langs geweest?


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page