top of page

Wat een mooi begin van het jaar

Wow wat een mooie maand heb ik achter de rug😍 Als dit het voorproefje is voor de aankomende maanden dan wordt ik echt blij😊💪. Echt nog geen spijt van de beslossing om met de verf verkoop te beginnen. Moet mijn draai nog wel een beetje vinden. De verf mag best een hoogfd product worden, maar wil niet dat het de winkel overneemt😊

Dus ben nog steeds een beetje aan het schuiven en doen in de winkel. Geef niks houd me bezig en het trekt ook wel mensen als je zo lekker bezig bent😉

Naast de juiste plekjes zoeken in de winkel ga ik a.s vrijdag een stoel ophalen bij een klant om opnieuw te stofferen.😍 het is dit model stoel

Stoel van de klant heeft een effe groene kleur. Hij wordt met een lichte kleur opnieuw gestoffeerd

Ik heb er Super veel zin in en ben ook erg benieuwd naar naar het eindresultaat😊.

Verder zijn we met veel ondernemers uit de stad lekker bezig om met elkaar de stad wat aantrekkelijker te maken. Zo is er vanuit de gemeente een Hogenood app beschrikbaar gesteld om klanten de dichtstbijzijnde toilet te kunnen vinden.  Is te do in Dort bezig met een mooie citymap en hebben we een aantal workshop dagen met verschillende ondernemers. En shop local is ook goed bezig om Dordrecht op de kaart te zetten. Ik zeg samen maken we er wat van en met dit mooie weer kan het niet anders dat het een super jaar gaat worden😍


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page