top of page

Wat een top verandering

Ik ben zooooo blij dat ik de stap heb genomen om alles om te gooien😍

Wat een super weken heb ik vanaf de nieuwe opening.

En wat heerlijk om lekker te kunnen werken in mijn werkplaats!. En de reacties van de klanten zijn zo leuk en lief. Love my job!

Deze maand ook weer lekker bezig met de kerst😍 als de kabouters klaar zijn ga ik nog wat producten van hout maken en de sfeer verlichting mag ook niet ontbreken dus ben al veel potjes aan het verzamelen😂

En deze winter komen er ook nog nieuwe workshops aan😍 leuke herfst en winter thema's. De vrijgezelle workshops ben ik ook nog aan het uitwerken en dan is het plan om verf te gaan verkopen ook nog niet klaar. Daar ben ik ook nog druk mee bezig of het uiteindelijk annie solan wordt is nog niet zeker en of jet dit jaar nog gaat worden weet ik ook nog niet.

Ik denk dat ik eerst de feestdagen maar over me heen laat komen en begin volgend jaar verder uit ga breiden. Je moet tenslotte niet alles te gelijk uit je mouw schudden😉

Ik kan nu al niet wachten tot het weer donderdag is 😍😊💪 fijn weekend.


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page