top of page

Love my job😍

Wat is het toch weer een heerlijk begin van een nieuwe winkel week. Echt ata ee nog steeds van te kijken hoe geweldig het loopt vanaf de nieuwe opening😍 iedere week komen er weer nieuwe gezichten de winkel binnen. En echt niet iedereen is enthousiast hoor😂 komen ook echt wel wat bezoekers binnen die er ook heel snel weer uit zijn of alleen in de deuropening blijven staan😉 hoort erbij he. Je kan niet iedereen voorzien. 

Vandaag kwam er een vrouw binnen met een heel klein wondertje van vijf weken oud. Ze vond de droom en wenskabouters erg leuk en vergelijk hem met klaasvaak. Heb een erg leuk gesprek gehad met haar. 

En heb een klant gehad die iets zoekte voor een wens kalender die ze voor haar moeder aan het maken was. Ze was helemaal weg van de gehaakte planten bakjes😍 ze vind ze zo leuk dat ze 1 hangmandje voor haar moeder gekocht heeft en 1 hangmand en losse pot voor haar zelf😊. 

Ik moet je heel eerlijk bekenen dat ik nooit gedacht had dat mijn producten zo in de smaak zouden valen. Op de markten verkocht ik wel wat maar waren de reacties niet zo uitbundig als de reacties die ik nu in de winkel krijg. 

Ik volg niet echt de trend van nu. Kijk wel een beetje qua kleur wat in is, maar ook met dat die ik toch eigelijk lekker eigenwijs mijn eigen ding. Maak wat ik leuk vind. En dan is het natuurlijk super leuk als er meer mensen zijn die jou style leuk vinden!

Ik hoop dat ik dit nog lang mag blijven doen. En dat ik snel het assortiment kan gaan uitbreidingen  zodat ik nog meer leuke diensten aan kan gaan bieden.

Nu lekker even relaxen en morgen weer knallen😍💪


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page