top of page

Happy New Year!!!

Als eerst DE BESTE WENSEN! en dat 2016 nog meer geluk, creativiteit en kleur mag brengen.

Ik ga in 2016 met Studio MYH richten op het restylen van meubels. Potten en flessen heb ik nu even gehad. De producten blijven te koop via de site maar er komt voorlopig niks nieuws bij.

Enige tijd geleden ben ik begonnen aan een ledikant dat ik aan het restylen ben naar een (slaap)bankje voor op de kinderkamer. Deze is bijna af! En het volgende project staat ook al klaar. Ik heb twee mooie jaren 50 kinderstoelen kunnen ophalen. 1 is knal roze en de andere groen. Kan niet wachten om er aan te beginnen! Super veel zin in!. Als ze klaar zijn passen deze mooie vintage kinderstoelen helemaal in de leefstijl van nu! een vleugje vintage in een nieuw jasje.

Maar eerst het bankje maar eens afmaken :)

Ik heb de Quilt bijna af, de onderdelen moeten nog één keer goed geverfd worden, dan nog wat leuke kussens voor de aankleding en voor je het weet staat die te pronken op te site. Klaar om iemand heel blij te gaan maken :).

Ik moet nog 1 wit vlakje breien en dan kan ik alles aan elkaar gaan haken.

Ook in 2016 lekker druk bezig zoals je ziet :)

We gaan voor een top jaar!

Spreek je snel weer!


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page