top of page

Wat een dag!

07:00 weg gereden van huis. 19:15 was ik weer thuis!

Vanmorgen ging de wekker om half zes! Kon er niet echt uitkomen en ben dan ook pas om kwart over zes opgestaan.

Ik wist op dat moment niet waarom ik z'n knoop in mijn buik had, maar daar kwam ik een uur later achter.

Onder weg werd dat knoop gevoel steeds erger. - Ik heb een navigatie op mijn telefoon waze, super handig maar af en toe snapt die het even niet -

Ik werd een bospad op geleid, paar meter verderop zegt de vriendelijke man "hier naar links" ik draai gehoorzaam naar link en rij voorzichtig door. Het was een heel stil pad, ik zag niemand die mij op stond te wachten, geen mensen, geen kramen. Ondertussen heb ik een rondje gereden. Ik snap er niks van, ja dat knoop gevoel snapte ik nou wel!. Ik de auto stil gezet en op internet Bos Fair op gezocht ik zie een adres staan die voer ik in bij waze en wat denk je! Moet ik nog een half uur! Grrrr. Opbouw is vanaf 08:00 - 09:30 en nu kom ik een half uur later aan.

Eenmaal aangekomen zag ik dat nog niet iedereen er was, maar goed ik moet een tent opzetten de rest vult zijn kraam. Ik kreeg door waar ik kon gaan staan. Ik als een gek die tent neer gezet, auto uit geruimd en auto weg gezet. Toen snel alles neerzetten, maar heb het gered kwart voor tien was ik klaar. Was wel zeiknat maar goed hahaha.

Ben echt blij met mijn nieuwe banner, maar had de bovenste haakjes met tie rips vast gezet. Was niet z'n goed idee. de onderkant had ik vast gezet met touw, dat hing wel strak, dus ik boven ook maar touw gedaan en dat was gelijk een ander gezicht :)

Ik ben daarna meteen begonnen met de zak kussens te maken en de zak zitkussen. Gister ook nog een leuk idee voor de tafeltjes bedacht. Ik heb de tafeltjes met de witte poten bekleed met jutte. Ik was lekker bezig met de nietmachine. Twee tafeltjes af en was met de derde bezig. Nietjes op, ik het doosje pakken met nietjes. Eerste waren te klein voor het apparaat en de andere te groot! zit ik daar met een onafgemaakt tafeltje!!!

Nou ben toen maar gestopt met bezig zijn hahahah

Om half vijf ben ik langzaam gaan opruimen, bloed heet natuurlijk vol die zon op me - een tomaat was er niks bij - Alles ingepakt en zeiknat stap ik in de auto. Ik stuur een berichtje naar huis dat ik ga rijden- net iets over zessen -

Ik ben nog geen tien minuten aan het rijden en mijn brandstof lampje gaat branden. Ik schiet in de stress, -auto heb ik nog niet lang en als de tank op half vol staat gaat dat piep lampje branden - Geen idee hoelang ik kan blijven rijden. En ik maar hopen dat er snel een benzinepomp inzicht kwam. Had het op moeten nemen, ik zat maar: 'kom op schatje je kan het volhouden komen vast wel een pomp tegen, me nu niet in de steek laten he. Heb echt geen zin om naar een pomp te moeten lopen.

Eindelijk een pomp! Ik zet de auto neer, dop eraf en slang erin. Niks...ik nog een keer de slang erin en weer niks. Zie ik opeens dat je met pin moet betalen &*%$@)&^ er staat niks op mijn rekening! Dus ik weer de auto in met knikkende knieën. Oke rustig blijven hij gaat het halen. Ik weer verder rijden en maar lullen tegen die bak... nog een kwartiertje en dan moet ik thuis zijn volgens waze.. kom op jongen je kan het niet gaan sputteren he.

Ha! Nog een pomp Yes! Hier kan ik gewoon betalen. 20 euro erin en veilig naar huis. Oke 25 omdat jij het ben - echt moet wat gaan drinken ik draai nu door hahahahah - Onder het afrekenen zeg ik tegen die vrouw ow doe er nog wat drinken bij beetje warm in die auto, ja gek he! :)

Kwart over zeven dan eindelijk thuis en dan gewoon nog even zeggen "trots op je" met een klopje op het stuur. Geloof dat er wat sterkers naar binnen moet dan alleen maar water hahaha.

Het was gezellig, mooi weer en weer een hoop leuke reactie's op de producten. Ook nog wat verkocht ook niet onbelangrijk ;)

Zo even wat eten, manlief staat lekker te koken en dan even heerlijk bij komen onder de douche.

Wat zou ik nu graag een bad hebben ;)


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page