top of page

Zondag 11-06-2017

Vanaf vandaag t/m Zondag 18 juni 2017 even geen Studio MYH. Ik ga me bezig houden met de voorbereidingen voor onze drie dagen vakantie.

Mijn parttime baantjes blijven doorgaan en zit daarmee vier dagen helemaal vol, daarnaast heb ik nog een sollicitatie voor nog een parttime baantje!

En moet het huis er ook spik en span eruit zien schoonouders komen drie dagen op de hond passen. Dus heb het lekker druk.

Na de vakantie heb ik drie weken geen markt en ga ik in het weekend voor 100% voor de webshop. Nieuwe producten en de kinder producten worden groot uit gebreid.

Ik heb op de markt gemerkt dat de kinderproducten veel aandacht hebben. Ik wil dan ook de kinderproducten flink uit gaan breiden en meenemen naar de markten. In de webshop blijven de woonaccessoires gewoon doorgaan en op de markt is er dan nog een klein hoekje.

Maar dat allemaal over een week! Voor nu fijne dagen geniet van het mooie weer zover dat kan en ik spreek jullie over een week!


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page