top of page

De tijd vliegt!

De laatste maanden van 2017 zijn in gegaan. Man wat vliegt de tijd en wat is er weer een hoop gebeurd!

2017 was/is echt een achtbaan geweest. Website een andere stijl. De Studio liep niet zoals ik had gehoopt. Echt een top ruimte, maar ik wil meer.

En ik krijg meer! Heb nooit kunnen dromen dat mijn droom al zo snel zou uitkomen! Heb de kans gekregen om een winkeltje te gaan openen in hartje Dordrecht!! Zo super! De eerste keer toen ik het pand binnen kwam was ik verliefd. Heel de ruimte zag ik vol staan met mijn producten. Had hem binnen 1 seconde ingericht. :) Het was niet de bedoeling om dit jaar iets groots te gaan doen, maar deze kans mag ik gewoon niet voorbij laten gaan. Als ik bezig ben in de ruimte heb ik een glimlach van oor tot oor. Ik lieg niet maar heb echt staan springen van geluk toen de makelaar weg was en ik alleen daar stond met de sleutel in mijn hand! hahah

Na een heerlijk weekje weg, nu lekker aan de slag gegaan in de winkel. Het is echt een heerlijke ruimte!

40m2 met wat kleine aanpassingen kan ik er zo in.... Dat dacht ik hahaha.

Toen ik de planken eraf haalden zag ik dat ze er omheen hadden geverfd! en het is nat geweest want er zitten roest plekken op de muur.

Vergeet verven maar, dit wordt behangen! En aan die zelfde muur hebben ze een ombouw gemaakt die niet weg te halen is. Dus dat wordt er omheen bouwen. En de halve witte vloer was ook geen makkie om eruit t krijgen maar het is gelukt.

De kast maken is niet zo moeilijk, maar de muur loopt schreef! Gelukkig maar twee dagen over gedaan hahah.

a.s zondag hopelijk afmaken. moet nog een stelling bovenop.

Afgelopen donderdag begonnen aan de toonbank. die ging ook niet helemaal zonder problemen, maar goed het is gelukt en is bijna klaar!

De planning is zondag alles af te krijgen en dan volgend weekend de grote meubels over brengen. En door de weeks producten maken. Heb een hoop leuke tweedehands producten staan die wachten op een opknap beurt. En heb een hoop nieuwe producten in gedachten. Maar daar volgende week meer over. Fijn weekend alvast!


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page