top of page

Wat een week

Zo het paasweekend zit er ook weer op!

1 ding weet ik zeker, als ik oktober nog een jaar door ga, ga ik niet meer met pasen open😂. Had wel verwacht dat het noet echt druk werd maar zoooo rustig!

Zaterdag ging nog wel, maar goede vrijdag viel best tegen met de opkomst. Ja en vandaag was het echt tegenvallen. 

Maar goed er waren ook leuke momenten😊. Dinsdag twee bezoekers gehad waar misschien twee leuke opdrachten uit voort komen. 

En de hele week ook weer een hoop leuke bezoekers gehad. Die even een praatje en een bakkie kwamen doen.😍

En vandaag een begin gemaakt aan de speelgoed kist!

Ik vond hem erg vrolijk, maar hij sloeg niet aan. En inplaasts van af gaan wagen heb ik besloten het aan te gaan pakken. Hij is nu grijs. Nog niet klaar, maar het begin is er😊

Nu lekker relaxen. Agenda voor aankomende week ook weer rond gemaakt. Zit weer gezellig vol😉 tot volgende week!


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page