top of page

Carmela en wachten geen goede combie🙈

Het is donderdag de winkel gaat dan om 13:00 open. Ik had er een grote verwachting van, wandt de woensdag daarvoor was er een bus uitgelopen met heel veel  toeristen uit België.

Ik was er al lekker vroeg en ben dan ook om half twaalf open gegaan. Woensdag liep de straat vol rond een uur of 12:00/12:30, maar nu? Echt helemaal niks😧 inplaats dat er een bus leeg liep kwam er de hele middag mot regen naar beneden vallen🙈.

Maar goed had genoeg te doen. Ben eerst begonnen om de rotzooi in mijn werkplek op te ruimen

Dat was ook hard nodig😂. Heb wat kratten gehaald waar alles netjes in past.

Het is ook aardig gelukt nu staan er mooie kratten onder de tafel

Aardig opgeknapt al zeg ik het zelf😊. Daarna ben ik achter nog even bezig geweest met opruimen en de winkel schoon gemaakt.

Om een uur of twee ben ik wat gaan eten en heb ik tot een uur of vier niet veel gedaan. Ik zat me echt te vervelen😱.

Ik zat een beetje op pinterest te kijken toen ik deze foto tegen kwam

En toen bedacht ik me opeens dat wil ik ook op de muur! Maar waar? Heel de winkel doorgelopen. Nou ja winkel, winkeltje😂. Toen ben ik bij de deur gaan staan en eens goed naar alles gekeken. Toen zag ik het. Vanaf de ingang is deze plek het eerste wat opvalt. Mijn werkplek en de keuken. Daar ga ik het doen. Maar dan niet met een witte muur en witte keuken maar alles zwart met witte letters. Heb nog genoeg zwarte verf staan.

Verf gepakt en aan de slag gegaan eerst de keuken

En daarna de muur. Onder het verven zijn er nog wat klanten binnen gelopen, praatje mee gehouden en weer verder gegaan. 1 klant heeft een beren knuffel gekocht, een andere bezoeker zag de workshops wel zitten en zou het gaan overleggen met haar vriendinnen en een andere bezoeker bleek borden te beschrijven met de nieuwe handlettering. Eind van de maand gaat ze mijn bord ook doen😍 moet eerst nog even kijken hie ik hem precies wil hebben.

En in de toekomst komt er misschien een leuk samen werking, maar daar meer over als het zover is.

Uiteindelijk ben ik tot 20:00 bezig geweest met verven en schrijven 😊 dit is het geworden.

Echt veel meer sfeer! Echt een gezellig hokje. Moet de zijkant van de keuken nog doen en boven de keuken kastjes de muur nog, maar dat komt zaterdag wel of anders zondag.

Vanaf de ingang ziet het er in iedergeval een stuk beter uit!

Het prikbord mocht ik komen op halen bij een andere ondernemer die hem niet meer kon gebruiken. Erg lief en maakt mijn werkplekje helemaal af😍

Zo werd een wat saai dagje toch nog een productief dagje. En toch weer wat leuke mensen ontmoed! Kan echt niet wachten tot ik vier dagen open ben. Wordt echt een feestje!


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page