top of page

Missie 1 geslaagd

Het gaat nog steeds niet hoe ik het zou willen, maar heb mezelf wat missies gegeven en die werk ik 1 voor 1 af😊. Per 1 juli heb ik weer wat meer tijd voor mijn website, blog en nieuwe producten. 1 van de missies zijn de openingstijden daar worstel ik nog een beetje mee, maar hopelijk gaat dat vanaf 1 juli ook wat beter.

Grootste missie van mij: opvallen

Vanaf januari 2018 ben ik al bezig om meer bezoekers naar mijn winkel te trekken. Ik heb wat ideetjes gehad, maar die waren te duur of de huurbaas wou dat liever niet 😊. Ik ben toen naar een oplossing gaan zoeken die niet te duur is en de huurbaas ook akkoord mee gaat.

Een gezellige uitnodige uitstraling

Deze winkel is echt 1 van mijn favoriete winkeks. En ook 1 van mijn grootste voorbeelden wat uitstraling betreft. Deze vestging is wel erg druk qua uitstraling maar hier heb ik wel mijn uitstraling op gebaseerd. Die luifels dat wou ik ook op mijn gevel, maar dat is niet te betalen en huurbaas zag het het ook niet zitten. Maar dat weerhoud mijn niet om toch mijn missie voorelkaar te krijgen.

Internet afstruinen.

Op zoek naar halve parasol op het internet. De 1 nog mooier dan de ander maar man wat een prijzen. Gewoon niet leuk meer en die halve parasolvoeten belachelijk gewoon. Dit moet toch anders kunnen.

Dus op zoek naar goedkope parasols die ik zelf dan opaat zal maken. Die zoek actie duurde niet zo lang. De parasolvoet was het ingewikkeldste. Halve waren te duur en een gewone was te groot dan zal de parasol tever van de gevel af komen.  Dus dat moest anders opgelost worden.

Ideetjes op het internet

Na wat zoekwerk kwam ik dit tegen.

Was gelijk enthousiast. Super mooi kan ze zo kant en klaar bestellen. Maar toen ik de prijs per stuk zag staan dacht ik laat maar.

Ik ben toen op zoek gegaan naar een andere oplossing.

Wie wat bewaard heeft wat

Toen ik in 2017 besloot mijn winkel te gaan openen ben ik op zoek gegaan naar tweedehands producten die ik op kon knappen. Ik was bang dat ik niet genoeg producten had om de winkel te vullen. Daar zat ik dus goed naast🙈 met als gevolg ik nu een garagebox vol heb staan met spullen die nog opgeknapt moeten worden.

Zo heb ik toen ook vier houten kisten gekocht met het idee om daar leuke speelkisten van te gaan maken. Alleen toen ik er aan wouw gaan beginnen zag ik dat deze kisten er niet zo mooi uitzagen als ik dacht. 

Maar nu zijn ze super voor mijn gevel project😍.

Ik heb de kisten geverfd en een krijtbordje eraan vast gemaakt nu nog verzinnen hoe ik de parasols vast zet in de kisten

Marktplaats is je beste vriend.

Op zoek naareen oplossing voor de parasol voet kwam ik op marktplaats dit systeem tegen.

Ik heb de aanbieder gemailt maar die had er helaas maar 1. En het was een onderdeel van een voet voor een zweefparasol. Ik ben toen op zoek gegaan naar meer van deze voeten maar die waren er helaas niet te vinden op marktplaats. En nieuw vond ik te duur om 1 stuk te gebruiken.

Ben toen alle bouwmarkten afgegaan, maar nergens zo'n systeem te krijgen. Toen kwam ik dit tegen.

Hier kan ik een buis in vast maken waar de parasol stok dan weer in vast gezet word. Dat was nog een klusje.

Schoonvader met een mooie werkplek

Om de voet van de parasol af te maken had ik de hulp nodig van mijn schoonvader. De parasol had ik inmiddels al gehalveerd, maar daar was ik ook tegen ern probleem aangelopen. Ik stond er niet bij stil dat de spanning op het doek stond. Ik dacht dat de stangen zorgde voor spanning, maar dat had ik mis. Dus parasols ook mee want daar had schoonmoeder vast wel een idee voor.

Manlief en schoonvader gingen aan de gang met de voeten terwijl ik met schoonmoeder naar de parasols gingen kijken.

Je bent creatief of niet

 De voeten waren goed gelukt

Het spannings probleem dachten we opgelost te hebben. Maar eenmaal thuis werkte die oplossing niet. De spaning moest echt gemaakt worden tussen de stangen.

Ik ben toen op te idee gekomen om de stangen die ik weg geknipt had te gaan hergebruiken en kwam met dit idee

Ik heb de stangen vast gezet met klittenbad zodat ze er makelijk eruit te halen zijn als de parasol dicht moet.

Het eindresultaat

En dit is het dan geworden

Echt iedreen vroeg zich af wat ik hier nou mee moest.😂.

Woensdag avond heb ik alles naar de winkel gebracht. De straat loopt schuin dus het was nog een uitdaging om alles recht te krijgen. Donderdag ochtend heb ik dat probleem verholpen en dit is het dan geworden

Echt super blij mee en ook best een beetje trots.😍. Krijg ook veel leuke reacties en mijn missie is geslaagd er komen meer bezoekers nu. Inplaats voir de etalage te blijven hangen komen ze nu ook echtv binnen😊

Toekomst

 Ik ben nog lag niet klaar met mijn missies. Heb nog genoeg ideeën. En er komt misschien een hele toffe samenwerking waar mee ik 1 van mijn grootste dromen uit kan laten komen. Maar alles op zijn tijd. Ik vink 1 voor 1 mijn missies af tot dat ik mijn doelen bereikt heb😍

Love my job😍


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page