top of page

Steeds meer mannen ontdekken Studio MYH

Echt super leuk om te zien dat mijn winkel ook mannen trekt. Vorige week al twee hele lieve mannen die een cadeau gekocht hebben 1 voor zijn vrouw en de ander voor zijn moeder. Gister kwam er eenman binnen die rustig een rondje liep en opeens zei. -Wat een super leuk winkeltje is dit. Dat moet ik zeker even aan mijn vrouw doorgeven die vindt dit geweldig!- Dat is toch super leuk om te horen. En vandaag kwamen twee werklui van de overkant binnen. 1 wordt als ik het goed begreep voor de tweede keer vader en had gister de houten kinderstoel zien staan toen die langs liep. Vandaag kwam die even kijken echt dol enthousiast😊 Hij vroeg of ik er nog meer had. Heb er nog 1 staan maar die moet nog gestyled worden. Hij woi die toch ook heel graag zien. Afgesproken dat ik vanabond de foto's even door zou sturen. Hij is op zoek naar een leuke grijze stoel. Ik zat vanavond even op marktplaats te struinen en wat denk je kom ik deze tegen. 

Klant gemailt met de gevraagde foto's en deze gelijk door gemailt. Nu maar afwachten😊


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page