top of page

Super veel zin in om te gaan beginnen😍

Zo super veel zin om de veranderingen door te gaan zetten in de winkel! Heb heel veel gave ideeen op gedaan en kan echt niet wachten om daar wat mee te gaan doen.

Waar nu de toonbank staat ga ik een mooie scheidingswand met deur maken. Half dicht, half open. Daar achter komt dan mijn werkplaats waar ik nieuwe producten maak en meubeltjes opknap.

Ik heb nog wat houtenkisten waar ik mooie presentatie kasten van kan gaan maken voor aan de muur. En de oude grote lijst geeft me een mooi idee voor de etalage.

En super gave voorbeelden om mijn producten nog mooier te presenteren.

Ben erg benieuwd hoe dit alles gaat vormen in de ruimte. Hopelijk kan ik alles doen voor 20 september. Kom je ook gezellig kijken vanaf 20 september? Je bent van harte welkom😍


RECENT POSTS:
SEARCH BY TAGS:
Er zijn nog geen tags.
bottom of page